Čím obdarovať obchodných partnerov?
Koniec roku a s ním spojené sviatky nám prinášajú nielen radosť a pokoj ale aj istú mieru stresu. Okrem rodiny totiž podnikatelia obdarúvajú aj svojich partnerov. Podnikanie nie je len tak. Rovnako ako koncom roku obdarovávame svojich blízkych, musíme myslieť aj na ľudí, ktorý s nami spolupracujú. Ide hlavne o obchod.ých partnerov, dodávateľov alebo zamestnancov. Toto je naozaj neľahká úloha. Okrem určitého vymedzeného rozpočtu je na mieste premýšľať nad tým, čo by mohlo urobiť radosť a vyjadriť vďaku za lojalitu a dobré obchodné či zamestnanecké vzťahy. Nie každá firma má fond, ktorý by pokrýval hodnotnejšie darčeky pre zamestnancov a spolupracovníkov alebo partnerov spoločnosti. Napriek tomu sa ideálne nápady zrodili v kreatívnych predstavách nejedného podnikateľa.
V jednoduchosti je krása. Darček by preto mal zastrešiť viacero úrovní. Ako sme už spomínali, vybrať vhodný, pekný a reálne dostupný darček je naozaj ťažké. Hlavne, ak by mal potešiť širšie spektrum obdarovaných. Jedným z riešení sú reklamné perá Promodarceky. Možno ste o nich počuli a možno máte nejaké reklamné pero v kabelke či pracovni. Okrem obyčajných a lacných modelov pier, sú ale v ponuke aj krásne a doslova zberateľské kúsky. Najlepšie na tom je to, že pre typ pera sa rozhodujete vy. Rozhodujete aj o počte kusov, ktoré si chcete objednať. Nie je preto potrebný veľký náklad.
Záleží od dohody s reklamnou spoločnosťou. Krásne balenia a luxusné prevedenia v kazetách aj s venovaním. Takto môže vyzerať krásne poďakovanie za spoločný rok v podnikateľskom prostredí. Je to vec, ktorou môžete jednoducho vyjadriť lojálnosť alebo vďaku. Poprípade šikovný spôsob ako sa pripomenúť vždy, keď dotyčný pero používa. Najčastejšie tieto darčeky vidíme vo väčších obchodných spoločnostiach. Konzervatívne prostredie si žiada aj elegantné riešenia. Práve preto čoraz viac podnikateľov siaha po kreatívnom prevedení. Je to nielen vyjadrenie uznania, vďaky a dobrých vzťahoch, ale aj pripomienka, ktorá môže denne robiť reklamu a generovať budúce zákazky pre váš obchod. Podnikanie je totiž hlavne dnes vecou stratégie. A tá nemusí byť zložitá. Môže byť aj jednoduchá a účinná.