Flaša vody za 3 Eurá

Flaša vody za 3 Eurá

V tomto roku sa v Sillicon Valley v Kalifornii začalo s čerpaním vody, ktorá sa medzitým už dostala aj na trh. Jedna litrová fľaša s touto vodou však stojí 3 eurá! Je to neuveriteľné, ale má úspech! Ľudia dnes bezhlavo kupujú všetko, čo im pripadá netradičné a má dobrú reklamu. V tomto prípade je kvalita vody viac ako otázna, dá sa povedať, že jej konzumáciou si môžeme privodiť zdravotné problémy.

voda

Veríme reklamám

Na trhu sa tak objavila voda, o kvalite ktorej je možné pochybovať, no zákazníci si to neuvedomujú, alebo nechcú to vidieť. S pocitom, že robia svojmu zdraviu službu tým, že nepijú vodu z vodovodu, ale kupujú drahý produkt neznámej kvality, si neuvedomujú možné dopady na svoje zdravie. Pre nich ani vysoká cena nie je rozhodujúca. Možno je to pocitom akého odlíšenia sa od ostatných alebo symbol pokroku, no nadšenie z noviniek je až zarážajúce.

Raw voda s rizikom

V tomto prípade síce nemôžme hovoriť o úplnom zákaze predaja, zatiaľ je povolený, ale odborníci zdvíhajú varovný prst. Charakteristika vody na prvé počutie znie veľmi zdravo, keďže ide o pramenitú vodu z voľnej prírody bez zásahov človeka. Zatiaľ je to všetko v poriadku, ale len do chvíle, kým si uvedomíme, že aj táto „zdravá“ voda nesie so sebou riziko. Vody z prírody neprechádzajú úpravami pod dohľadom človeka, a tak v nich číha skryté nebezpečenstvo v podobe baktérií, vírusov či hepatitídy. Niektoré z prameňov sú dokonca označené ako nepitné, a preto je namieste aj podozrenie, či sa to netýka aj tohoto produktu, ktorý nesie označenie „raw“.

horský pramen

Falošné zdravé produkty

Smutné je, že v takýchto prípadoch ide predovšetkým o biznis. Bandaska tejto „raw“ vody vás môže vyjsť aj na 30 euro. Za čistú vodu! Dobrodincov, ktorým leží na svedomí naše zdravie a takto sa oň starajú, je neúrekom. A nepredávajú len vodu, mnoho iných „zdravých“ výrobkov prináša predajcom obrovské zisky. A pritom sám zákazník má niekedy výčitky, ak sa rozhodne kúpiť si lacnejší produkt, že nerobí všetko pre svoje zdravie. To všetko má na svedomí reklama a propagácia výrobkov, ktorým často podľahneme aj my, veď čo by sme neurobili pre svoje zdravie…