Prerazte so svojim webom v Google
V súčasnosti neexistuje vec, ktorú by sme nenašli a vlastne nehľadali cez Google. Či už chceme zistiť nejaké konkrétnejšie informácie, či sa nudíme alebo či máme záujem o konkrétne služby či produkty.
A práve ponuka služieb ako aj predaj tovaru je vo veľkej miere doménou vyhľadávačov. Veľa ľudí navyše dôveruje práve odkazom, ktoré nájdu v organických, resp. neplatených výsledkoch. Teda v tých prirodzených, ktoré nie sú vyhľadávačom označené ako Reklama.
V organických výsledkoch sú však najviac navštevované odkazy resp. webové stránky, ktoré sú umiestnené na predných pozíciách. Na najlepšie viditeľných, vyšších miestach vo výsledkoch, ktoré sú k hľadaným výrazom poskytované ako najrelevantnejšie a najkvalitnejšie. V stručnosti sa na popredných pozíciách poskytujú odkazy na weby, čo podľa Google užívateľovi poskytnú ten najlepší zážitok.
- Samozrejme aj keď budete vo výsledkoch držať povedzme piatu priečku, je to veľmi dobré umiestnenie, pretože stále vás vidia všetci záujemcovia konkrétnej tematiky. Najviac navštevované nie sú len prvé dve pozície, ale spravidla prvé dve strany.
Vyhľadávače ako Google poskytujú výborné cielenie na skupiny potenciálnych záujemcov. Pretože užívatelia si tu hľadajú odpovede na základe kľúčových slov či výrazov. No a pokiaľ sú konkrétne kľúčové slová zakomponované v obsahu vášho webu, môže sa tento užívateľom poskytovať ako relevantný a dobre viditeľný odkaz. To však okrem analýzy kľúčových slov záleží aj od mnohých iných vnútorných a vonkajších faktorov.
A s týmito všetkými faktormi pracuje optimalizácia pre vyhľadávače, čo je inak známa ako seo (Search Engine Optimization).Práve tieto úkony spojené s optimalizáciou majú za úlohu zlepšiť postavenie vášho webu vo vyhľadávačoch. Analýzou, kvalitnej odvedenou optimalizáciou a seo správou sa dosahuje to, aby konkrétna internetová stránka držala vo vyhľadávačoch to najlepšie umiestnenie, z akého následne pramení rastúca návštevnosť.